torsdag 30 december 2010

8.4.2008 18:30:08 Burkar och en kanin

Åkte till Saltvik idag och till min ohejdade förtjusning var det lugnt och ganska fint där. Mycket öl hade dom ju druckit men det är ju deras ensak. Någon hade rensat ur förrådet på gammla burkar och slängt hela rasket i konservåtervinningen, dessa återfinns nu i Lemland. Innan jag for hem var jag in till Gottby och växlade några ord med mina föräldrar, stal lillebrors bästa filmer och byggde ett fågelbo i sängen åt lillasyster-kanin.

När jag kom hem hade Ia redan börjat med maten och då jag inte uppfattade det illvilliga leèndet åt jag med god aptit. Då jag strax efter måltiden föll död ner på golvet, blå i ansiktet började jag ana oråd. Mycket riktigt var det sojakross nerrört i maten! Om det endå varit stryknin. 


Andras kommentarer

He he, lite nyttig mat kan vara bra för dej också ibland... (8.4.2008 18:58:15)
Susy - - 79.133.30.74
Ditt svar på kommentaren:


Det var utan tvekan värt reaktionen "IIUUU, har jag ätit det där?!?" ROFL :D (8.4.2008 18:51:36)
ia - - 79.133.30.30
Ditt svar på kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar