torsdag 30 december 2010

14.3.2008 15:21:38 Vägen till helvetet...

...är stenlagd med goda intentioner heter det ju och jag skall ge mej in på den vägen nu. Jag skall INTE fara ut med mina arbetskamrater och dricka alldeles för stora mängder maltbrygd och/eller andra berusningsmedel. Jag skall inte heller somna på någon av stadens tavernor och jag skall slutligen inte komma hemkrypande långt efter midnatt och spy brevid hinken.

Däremot SKA jag äta pizza, ha det trevligt, bowla och komma hem i god tid och byka en maskin med lilla o`s kläder. Imorgon skall jag stiga upp med tuppen och åka till staden för att handla en lite skiva innan träningen börjar.

Wish me luck!


Andras kommentarer

Du var så duktig så, ställer in hämdaktionen! (15.3.2008 16:50:36)
Susy - - 79.133.30.74
Ditt svar på kommentaren:


Du har ju lovat mej att inte dricka några öl ikväll!!! Du vill inte veta hur jag hämnas på de som inte håller sina löften, muhahahahahahaha (14.3.2008 16:34:01)
Susy - - 79.133.30.74
Ditt svar på kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar