torsdag 30 december 2010

17.3.2008 20:17:35 Stop-start day

Det har varit lite av en stopp-start dag idag känns det som (förövrigt ett engelskt uttryck som jag översatte hejvilt i huvudet). Vi delade upp körningarna så att vi skulle köra stan med tillhörande ställen på morgonen och eckerö efter lunchen. Efter lunchen blev vi dock uppehållna av ett oväntat skylt problem vilket innebar att jag inte kunde åka till eckerö utan fick vara kvar på stationen. Där kom det dock oväntat besök iform av svärfar och Brock-Nisse och då blev jag ytterligare uppehållen och sen han man inte mer än börja så blev det att åka iväg till radion. Jag kom inte riktigt igång med radiopratandet idag och när jag stakat mej och mummlat i en timme kom Eva och slog mej med en käpp. Väl hemma lagade jag en ljuuuvlig svamp och skink sås till opastan, Janne-Boris Möller ringde och gratta. 


Andras kommentarer

Duktig Eva! Hälsa henne att jag kan vikariera om hon behöver ledigt nångång när du tövlar i radion! (18.3.2008 15:08:53)
Susy - - 79.133.12.207
Ditt svar på kommentaren:


I din blogg får man inspiration till middagarna. Bra det. Och tack för att du försökte med Blommig falukorv idag. Attans att det är korvfritt på Steel.. (17.3.2008 20:43:52)
Sally - - 82.199.171.27
Ditt svar på kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar