torsdag 30 december 2010

7.4.2008 23:40:19 Uppvisningsdag

Jag var tillbaks på jobbet efter min förkylningsfrånvaro och det mesta tydde på att dom kan klara sej utan mej åtminstone korta stunder i taget. Körde ut till Eckerö för tömning och svängde också in till Hammarlands tipp och tittade. Efter lunch susade jag in till stan för att spendera en stund med mina barn medan Ia var hos doktorn och passade då på att visa upp dom för Steel fm juntan. Efter att Ia kom tillbaka åkta jag till jobbet igen och jobbade i en halvtimme innan jag återigen susade in till radion. Efter radion passade jag på att visa upp Ia för steelkontoret och så var hela familjen uppvisad.


Andras kommentarer

Tjena sir. Efter att ha blivit knegare och Dollys namne till låten 9 to 5 så måste jag berätta om den lilla upptäckten jag gjorde nyss. Inte bara att kidsen liknar dig med Messi, nu måste även jag hylla dej litegrann. Kollade igenom "favoriter" i webfönstret och ser raden av Pontus Wernblooms blogg i gp, Henrik Rydström blogg på barometern och efter dessa två höjdare kommer vår egen lilla Boutros. Du linkar inte bara Messi, du jämförs med både Ryda och PW. Sug på den, ses ikväll! (8.4.2008 16:52:32)
Thias - - 82.199.174.196
Ditt svar på kommentaren:


Du steg säkert i graderna på Steel FM nu när du visat upp din fina familj...och antagligen står de fortfarande och kliar sej i huvudet och undrar hur tusan du lyckats få till det så bra! (8.4.2008 08:53:52)
Susy - - 79.133.12.207
Ditt svar på kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar