torsdag 30 december 2010

7.3.2008 20:57:10 Här är ditt House

RoNaX tänkte titta på House ikväll men då jag tycker om att förstöra andras nöjen samtidigt som jag får briljera med min Sherlock Holmes hjärna så tänkte jag avlöja vad som händer!

Jo så här är det förstår du att de kommer in en helt vanligt sjuk typ åsså snäser House åt doktorerna och sen blir det värre och då blir det intressant och sen blir det värre, värre, värre, bättre, värre igen och så dör patienten och sen blir det lite bättre, värre och sen TA-DAAA! Dr.House fixar biffen och alla är glada utom Dr.House för han är alltid sur.

Så nu behöver du inte titta på House ikväll om du inte vill fnissa åt hans elaka spydigheter förstås för då är det helt ok.



Andras kommentarer

han brukar ju göra MRI och sånt håppla hejsan och sen va programmet slut och kan du tänka dej att jag satt i soffan med uppspärrade ögon och förstod ingen ting? (10.3.2008 19:39:18)
Henke - Henke1994@msn.com - 79.133.31.174
Ditt svar på kommentaren:


det ÄR för spydigheterna man tittar på house... :-) (7.3.2008 23:50:55)
RoNaX - - 79.133.24.3
Ditt svar på kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar