onsdag 29 december 2010

1.3.2008 12:31:48 Ännu en dag ännu ett kryss

Ännu en dag ännu ett löst melodikryss! Träningen är framflyttad till kl.14 så att jag skall kunna lyssna på krysset i lugn och ro, det kan även ha något med kvällens spelarmöte att göra förståss. Det blir lite träning, lite möte, lite mat och kanske lite lite öl.Jag har hursom helst för avsikt att köra både dit och hem, men planer ändras ju så snabbt. Fredrik Lindström sade i sitt nya program att "personen som inte druckit någon öl tar beslutet att bara dricka en öl, men sen skall personen som druckit en öl ta beslutet om den skall dricka en till osv". När jag träffat och talat en smula med personen som druckit en öl skall jag meddela vad beslutet blev! För säkerhets skull lägger jag ut mitt kryss för rättning. OM och EN skall det stå i de tomma rutorna.


Andras kommentarer

Jag löste oxå krysset i lugn och ro med maken vid frukostbordet...skönt (2.3.2008 22:13:36)
- - 79.133.16.233
Ditt svar på kommentaren:


Och tänk vad konstigt,nu kom jag på vad filmen hette. (1.3.2008 16:36:58)
Mama-B - - 79.133.31.174
Ditt svar på kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar