onsdag 29 december 2010

4.2.2008 19:26:10 På Radion

Nu fortsätter jag med min sammanfattning.

På radio fronten har det varit tämligen tyst (boom-boom!) eller lugnt kanske är ett mer passande ord. Egentligen är det kanske inte det då jag var helt hysteriskt upp i varv i fredags då jag gjorde en liten extrasändning. Det gick bra ändå. Inga tävligar har jag just haft att jobba med och då har jag mest ägnat mej åt att improvisera ihop små snuttar svammel. Jag lyckades dock nästan köra ut Frille ur sin egen studio och detta kunde väl möjligen kvalificera sej till min "förolämpa chefen kampanj". Han hade håret utsläppt när han kom inrusande så jag misstog honom för ett farligt djur (bergsgorilla eller Diana Ross), detta är min ursäkt och jag står för den!


Andras kommentarer

Jag tycker mej se tendenser på vuxenmobbning av chefen! (4.2.2008 19:39:20)
Susy - - 79.133.30.74
Ditt svar på kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar