onsdag 29 december 2010

29.2.2008 22:26:20 Stress i ultrarapid

Det var en dag av tusen saker att göra men ändå i lugnt tempo. Stress i ultrarapid så att säga. Det viktiga var att jag förhörde mej om mina bilförsäkringar, frakta bort vrak-volvon till verkstad samt provåkte lite lyxåk. Med lite tur besitter jag icke mindre än två fungerande bilar innan mars är över. Efter ett besök till Dax börjar det mer och mer visa sej att detta är min favoritbutik. Jag kan ju inget om bilar men dessa expiditer kan minst hälften av sina reservdelskataloger utan till. En av dom stod länge och förklarade var det dolda oljefiltret på en mazda e2200 sitter trots att han själv aldrig haft någon. Ovärdeliga kunskaper kort och gott. Jag känner t om att jag kan ha överseènde med Leinos tjatande om att 240;orna börjar gå ur tiden.

Ikväll har Ia och jag varit till staden och druckit kaffe på tu man hand och det var i runda slängar två år sen sist!


Andras kommentarer

Jag bojkottar Dax p g a deras reklamutskick på finska. (1.3.2008 13:20:21)
Toni - - 79.133.24.84
Ditt svar på kommentaren:


Jag har funderat på det där med att ha en bil för finåkning och en när man skjutsar på dig. I och med mitt impulsköp av en båt av modell lite för stor för mitt eget bästa (Salle får aldrig komma med iden) så är jag nu i behov (eller det tycker i alla fall banken) att sälja mitt lyxåk och nöja mig med en bil. Skall vi göra affär? (1.3.2008 10:18:56)
Danka - - 79.133.12.118
Ditt svar på kommentaren:


Skulle det inte räcka med en fungerande bil i ert hushåll? Med tanke på hur många körkort som innehas? (29.2.2008 22:47:41)
Susy - - 79.133.30.74
Ditt svar på kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar