onsdag 29 december 2010

2.3.2008 20:03:54 Litet partaj igen

Det blev ett något förlängt spelarmöte än tänkt då sällskapet var trevligt och ölen god. Några stackare kunde inte hantera alkoholen och Krisse var den som först däckade och fick släpas hem i ena foten. Tilläggas skall att detta hände när jag var på toaletten så detaljerna är lite oklara. När klocka närmade sej tolv ville de häftiga grabbarna gå till arken och de inte så häftiga ville hem och jag kunde rakt inte med säkerhet säga vart jag hörde så jag stannade en stund till och for hem sen. Nämnas bör att trots att de hade en tysk bartender så rabblade jag inte upp hela min skoltyska och det torde vara första gången! Jag han med att avnjuta en god Brie innan jag stupade isäng.
Idag har det varit som det brukar, jag steg upp relativt tidigt men hade sen svårt att resa mej från soffan. Så småning om gick Ia och jag på en liten söndagspromenad på ca 7 km och sen lagade jag "super enkel korvgryta" och trots att det stod tydligt och klart att det var barnens favorit så kinkade lilla a förskräckligt. 


Andras kommentarer

Haha! Häst-Linda? Jo, jag hade väl hästar då.. kanske? Tack för grattiset. Jag var till myrorna och kollade, men hjärnsubstansen var slut. Bittert! Jag får lov att vara dum i huvudet några månader bara. Tar igen det sen då jag är lika smart som vanligt. (3.3.2008 12:00:51)
Linda - - 79.133.25.254
Ditt svar på kommentaren:


Menar du att du var vaken på en fest igen???? (3.3.2008 09:34:00)
Susy - - 79.133.30.74
Ditt svar på kommentaren:


jag tror att boutros har sniffat för mycket lösningsmedel så han har hallucinerat alltihoppa....:-)själv lösningsmedelaskadad sedan förr (2.3.2008 21:36:28)
- - 79.133.31.154
Ditt svar på kommentaren:


Rättelse! Krisse har inte alls behövts släpas ut, eftersom Krisse drack EN öl till maten och sedan med bil själv körde hem till! Men, skulle jag inte varit så förbaskat förkyld skulle du förmodligen haft rätt.. :) Det du skriver är hur det BORDE varit alltså! (2.3.2008 20:45:05)
Krisse - - 79.133.3.157
Ditt svar på kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar