torsdag 30 december 2010

31.3.2008 21:30:48 Våffeldagen

Det kändes som första dagen på evigheter som jag var på jobb, som tur var började jag med en mjukstart. Ia skulle på blodprov på morgonen och när det var klart lite efter halv nio fick jag ett sms som meddelade att det var möte på kontoret klockan nio och när det var klart var det lunch. Efter lunch jobbade jag som en liten iller då jag skulle till radion efter två kaffet.

Radion gick ovanligt bra och jag hade tagit med en hel kasse hårdrock. När jag sedan hittade The Leather Nun på datorn var lyckan total men tråkigt nog hakade den upp sej efter halva låten.

Innan jag åkte hem for jag tillbaks till jobbet för att hämta jobb bilen och in via mor&far för en kvick tallrik spaghetti, racerfart hem och grädda födelsedags-våfflor åt födelsedagsbarnet. Dom fick helt klart godkänt men man kunde möjligen lägga lite salt i smeten nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar