onsdag 29 december 2010

4.2.2008 18:36:25 Thinner och jazzpass

Innan jag fortsätter med min sammanfattning av de förlorade 34 dagarna kan jag ju passa på att skriva nåt litet om denna dag så jag inte halkar efter igen.

Det ser väl i stort ut på detta sätt att jag började dagen med att spilla thinner på mina rena byxor och sen gick det bara utför. Trots att staden numera endast består av två återvinningsstationer lyckades vi få med oss 30kg småbatterier, en sönderslagen bokhylla och en säck ölburkar. Vid de nya konsumentansvarsinsamlingenellervafandennuheter städade jag lite och sen for vi till kontoret. Egentligen skulle vi bara in efter frukt och timlistor men hamnade på en tjugo minuters informationskurs som slutade med "det här kan du berätta till dom andra" och det är allt jag minns!

Efter två smet jag iväg till radion och gjorde väl ingen dundersuccé men vad kan man förvänta sej utan nikotin? Positivt var dock att jag förärades med ett Mariehamn winter jazz-pass och kan således gå och spana in Miss Li på fredag på stadsbiblioteket.

Imorgon åker jag till Kumlinge och förhoppningsvis kommer jag hem med tidiga färjan.


Andras kommentarer

Fantastiskt! Bloggen lever från hemknutarna igen! Men var finns den långa utläggningen, recensionen, citaten och analysen om Jomala IK´s avancemang till ÅM´s motsvarighet till Champions League? En framgång som uppnåtts med blod, svett och kämpaglöd. En framgång där vi krånglat oss till den Åländska fotbollens finrum, där bara spelare med efternamn som Lyyski, Carlsson eller Sjölund tidigare existerat! Skall jag vara besviken, ledsen eller nöja mig med negativt överraskad? (4.2.2008 19:38:33)
Krisse - - 79.133.3.157
Ditt svar på kommentaren:


Se till att kasta RENA kalsonger, inte sådana du haft en vecka eller så! (4.2.2008 19:38:04)
Susy - - 79.133.30.74
Ditt svar på kommentaren:


Miss Li är frän:) (4.2.2008 18:50:29)
Linda - - 79.133.14.151
Ditt svar på kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar