torsdag 30 december 2010

12.3.2008 18:54:34 Råttatouille

Den dåligt kryddade maten verkar vara ett minne blott så fort barnen bjöds in i matlagningen. Då det fortfarande är jag som kryddar tillskriver jag denna förbättring det faktum att jag inte har tid att vara petig när lilla o leker med förskäraren och lilla a`s förkläde brinner. Brann gjorde det i min mun då jag smakade på currysoppan. Hade Ia suttit mitt emot mej vid tillfället hade hon ej haft ögonbryn kvar. Alla åt dock med god aptit.

På tal om mat så har lilla a visat sej vara påklädningens motsvarighet till Disneys Råttatouille. Då hon fick möjlighet att välja nya kläder till dagis funderade hon länge och var noga med att välja just de rätta råvarorna till sitt färgsprakande mästerverk. Hon har även en klar talang då hon alltid lyckas matcha ihop kläder så det passar och måste välja om trosor och strumpor då de jag valt inte alls passade till hennes kreation. Kanske hon skall få börja välja mina kläder också? 

Andras kommentarer

Han snor säkert Ias hela tiden...så hon måste åka in till stan och shoppa nya! (12.3.2008 22:16:04)
Susy - - 79.133.30.74
Ditt svar på kommentaren:


Så du tänker börja använda trosor? Är detta du skrev en *tros*bekännelse? :-) (12.3.2008 21:03:04)
P - - 81.231.40.70
Ditt svar på kommentaren:


Isf kanske vi borde inhandla några par rosa strumpor åt dej... Eller du kan ju iofs låna mina "tåisar", du vet dom med texten "suck my toes" på :) ROFL (12.3.2008 20:50:56)
ia - - 79.133.30.30
Ditt svar på kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar