onsdag 29 december 2010

22.2.2008 20:48:50 Snart så blir det fred...ag

Snurre-Snigel och jag kom oss äntligen iväg till Föglö och då det inte fanns mycket där for vi hem igen. Våra justerade löners specifikation dök upp och min såg något bättre ut än jag trodde, kanske blir en Seinfeld-box denna månad trots allt. Ia hade på eget bevåg rest in till staden för att köpa en bok och att döma av priset var det en orginalutgåva av något av Gutenbergs första alster, min fotbollstidning kostade under tian. På Kantarellen stötte jag ihop med PetEr och som vanligt hälsade jag inte. Detta beror inte nödvändigtvis på dålig syn i kombination med dåligt ansikts minne utan kan lika gärna vara högfärd. I fortsättningen skulle jag dock rekomendera PetEr att ikläda sej en löjlig mössa för att undvika missförstånd. 

Andras kommentarer

Hi hi, så gjorde nästan jag igår...för jag såg bara hans fru först...och sen när jag såg honom så var det för sent för att hälsa! (24.2.2008 16:42:30)
Susy - - 79.133.30.74
Ditt svar på kommentaren:


Jag överväger att sluta hälsa på PetEr för att han har slutat blogga :( (22.2.2008 21:06:33)
Susy - - 79.133.30.74
Ditt svar på kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar