onsdag 29 december 2010

24.1.2008 16:12:25 Väntar på att klockan blir 4

Var till Kökar igår och lyckades jobba en hel dag utan att orsaka någon skada på varken mitt eller någon annans fordon (det är de små segrarna i livet som är de ljuvligaste). Resan har fått mej att fundera om det kan vara en arbetsskada/begynnande sinnessjukdom som gör att en soptipp kan kännas som en förolämpning mot hela mitt väsen? Var gång vet jag hur där ser ut och ändå blir jag djupt förolämpad vid blotta åsynen. Denna gång hade de skottat upp ett kylskåp i skrothögen!! Grr gnissel (ljudet av malande käkar).
 
Ikväll skall jag till bollhalla för lite kroppsbyggnad. I ett litet undangömt rum där golvet, enligt Krisse, luktar blåmögelost. Vet man om det så kan man faktiskt känna en svag förnimmelse av en väl lagrad ost trots att man inte är proffisionell golvluktare.
 
 

Andras kommentarer

Vad tusan utsöndrar kroppsbyggare för äckliga vätskor? (24.1.2008 20:30:23)
M - - 79.133.31.174
Ditt svar på kommentaren:

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar