måndag 10 januari 2011

12.4.2008 14:59:48 Ty möss och mänskors slugaste planering...

Har en lätt huvudvärk som ligger och maler. Trots det har jag hunnit med lite sysslor, känns skönt att veta att min inre husmor ej ännu lämnat mig. Mina storslagna sandlådsplaner fick ett uppsving då jag, tydligen helt själv, kom på att man kunde lägga stockar som kanter iställe för att spika och hamra med brädor och skruv. Då denna plan var så briljant i sin enkelhet, speciellt då jag har några stockar som jag inte vet vad jag skall göra av, misstänker jag att Ia var planens upphovsman men att hon lät mej tro att den var min för att jag skulle bli glad. Det må vara hur som helst med den saken för när jag ringde far på hans dödsbädd berättade han att han hade färdiga husstockar liggandes hemma och att jag kunde använda några av dom och motorsågen skulle han komma över med imorgon.
Tyvärr visade det sej att hur jag än vrider och vänder mina planer kommer jag ingalunda hinna förvälla kålblad idag.
Nåja man kan inte få allt här i världen.


Andras kommentarer

Det är tur att matchen JIK-HIK aldrig ägt rum, annars kunde man förledas att tro att en ung man med ovanligt gott genetiskt anlag blev dömd för offside... fast en långhårig back i motståndarlaget satt och knöt skor högre upp i fältet. (14.4.2008 22:21:45)

öket - - 79.133.30.221

Ditt svar på kommentaren:
Paha! Jag hade blivit knäad i ljumsken!! Då inverkar man inte på offsiden...tycker jag i alla fall.

Innan det byggs nån sandlåda av stockar från hus är det viktigt att en komission tillsätts som noggrant utreder dessa stockars ursprung,ägare och nerplockare.Med hänvisning till paragraf 1996 kan man misstänka att den rättmätge ägaren till dessa husdelar är undertecknad(som för övrigt,som av en slump,satt och grunnade på hur man enklast bygger en sandlåda(har dock byggt 3 förut och betraktar mig som gammal räv i sammanhanget)och plötsligt anade ett ljus i tunneln!(läs:mitt mitt mitt!)Vidare funderade jag på en anspråkslös hönsanläggning med ett obligatoriskt sandbad på några kvadrat där dessa stockar kunde komma väl till pass-igen!Vilken solskenshistoria detta blev!Du kan ta dem med dig nästa gång du kommer! Mvh E (ps tro honom inte när han säger att de kommer från lekis för de har han redan byggt en brokista av!) (13.4.2008 19:06:00)

Erika - erika77molinder@hotmail.com - 80.223.69.218

Ditt svar på kommentaren:
Nej nej, brokistan byggde han av ditt hus och det som blev kvar eldade jag upp i vinter. Detta är uteslutande lekisstockar och imorgon gör jag en ny raid.

Om du inte förväller kålbladen, ska du få hett om desamma!!! (13.4.2008 05:53:25)

öketiköket - - 79.133.30.221

Ditt svar på kommentaren:
Tar nya tag med kålen i veckan. JIK-HIK 2-1 (ifall du glömt)

Nu är klockan 3.49... Piiiip! Efter en runda på Arken, en tillbaka blick på de tre poäng som JIK kunde bärga efter en fantastisk assist av JIK´s svar på Mikel Arteta känner jag helt enkelt att helgen börjar bli fullbordad. Naturligtvis kröns denna lyckans dag med ett mål av Wolverhamptons bidrag till världsfotbollen. Tyvärr gav detta mål enbart 1p, men summa sumarum tycker jag ändå helgen varit relativt okej. Artetas assist gav sin bekant 3p. p.s har mitt svar någon som helst förankring i ditt inlägg? Måste erkänna att jag inte kan se det i skrivande stund.. Strunt samma! (13.4.2008 03:48:08)

M. Arteta - - 79.133.3.157

Ditt svar på kommentaren:
Om man skriver kommentarer EFTER arken får man vara glad att det varken är felstavat eller vulgärt.

Det är till att smita från sina plikter bara (kålbladsförvällningen), fy skäms hursmorska! (12.4.2008 16:25:41)

Susy - - 79.133.30.74

Ditt svar på kommentaren:
Jag skulle ha gjort det men jag hade glömt att ta ut köttfärsen ur frysen och då kunde jag ändå inte laga. F´låt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar