måndag 10 januari 2011

11.5.2008 16:03:48 Fredag hela veckan

Den något försenade fredags-bloggen lyder som följer. Jobbade som vanligt och det var stekhett. Jag hade fått mammas bil lagad och den wobblade på ett onaturligt sätt och fyrans växel i automatlådan slog inte i. Det senare löste sej ganska enkelt.

Jag hann mosa i mej några kåldolmar innan jag måste åka på träning. Ia hade varit förutseènde nog att lägga in dom i ugnen för att spara tid. Denna gång blev dom inte kolsvarta (boom-boom) så jag var lite osäker på om dom verkligen kunde vara klara. Själva träningen var inte mycket att hänga i granen, jag gjorde ett spektakulärt volleymål på uppvärmningen och sen gick det bara utför.

När jag till slut kom hem lade jag mej på soffan för att titta på "Sleepless in Seattle" och somnade redan i  vinjetten. Jag tillhör uppenbarligen inte den filmens målgrupp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar