måndag 10 januari 2011

8.5.2008 22:31:20 Asterholma

Jag har varit på visit till Asterholma idag. Detta är en ganska märklig körning då man åker båt och åker båt och åker båt och sen jobbar men i en kvart och sen åker man hem. De två orosmolnen var att kiosken på Alfågeln glömde bort min mat och kaptenen på Lotta II gjorde sin om inte första dag på jobbet så kanske andra. Hans första dag kan inte ha gått sämre i alla fall. Efter att han hakat fast färjan på kajen och jag måstat backa lastbilen för att få bort oss kom jag äntligen tillbaks till Lappo och så småningom hem.

Jag har lagat kåldolmar färdigt till imorgon. Tråkigt att det inte hann bli en följetång denna gång, Ann har längtat såå! 


Andras kommentarer

Ja, ja, det är väl du som lagt ut kåldolmsreceptet på Youtube oxå? *säger inget om följe-tången av rädsla för att bli nypt* (10.5.2008 13:01:03)

ann - - 79.133.26.175

Ditt svar på kommentaren:
En film som hyllning till kål blir mitt nästa projekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar