måndag 10 januari 2011

8.5.2008 20:55:54 Olika ändor av skalan

Jag gjorde ett så stort litterärt hopp som tänkas kan idag. Jag läste nämligen klart "Slända i bärnsten" som är en episk kärlekshistoria (vet inte vad det betyder men det brukar stå så och låter snyggt) som utspelar sej i 1700-talets skottland och högg raskt in på "The dirt" som är den ocensurerade berättelsen om vad Mötley Crue hade för sej på 80-talet!


(Ps. man skulle klicka på kaninbilden i förra inlägget annars föll ju skämtet pladask)


Andras kommentarer

The dirt är helt fucking underbar, när du är klar med den så skall du låna Nikki Sixx, Heroin dairies av mig (9.5.2008 20:28:42)

Danka - - 79.133.12.118

Ditt svar på kommentaren:
Jag har bara börjat men jag tycker de verkar ha haft en lite dålig uppfostran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar