måndag 10 januari 2011

25.4.2008 22:29:09 I övrigt

Idag var en sån bra dag att den inte stördes av att lilla o slet ut skor ur hyllan och kastade dem på golvet. Inte heller av att katten sovit på min nyaste Hanoi Rocks tröja så den så ut som en afganpäls. Och inte av att lilla o, trots att han nästan somnade vid maten, fortfarande är vaken och som bäst håller på att stampa sönder sin säng.

Förra veckan backade jag på en flaggstång med min mammas bil, det vet hon ännu inte om. Fast snart vet hon nog.

Min bilmekaniker messade idag. "Sorry jag glömde svara dej igår. Jag skall räkna på priset och hör av mej sen." Det var 13 timmar sen.

Just i denna stund sitter en icke namngiven närpes och tittar ut genom sitt fönster och tänker "nåja, vad är väl en fotbollsmatch i Salo? Den kan ju vara tråkig och trist och tråkig och...och... alldeles alldeles underbar!" Jag för min del skall tillbringa lördagen med att shoppa med familjen. Plötsligt minns jag varför jag fortfarande spelar fotboll.



Andras kommentarer

förvånar mig icke alls...: ) ni skulle se firma bilarna hur de ser ut...plåstras om lite nu då så de håller ihop för dagen,nya bilparken får väl vi si om 10-15år...om nu firmabilarna håller ihop tills dess... (26.4.2008 17:47:23)

ad-hd - - 79.133.31.154

Ditt svar på kommentaren:
Tss! Jag har knappt bucklat dom alls ju!

Jaså minsann, en flaggstång! Hur kunde du glömma att berätta det? Förresten brukar inte dom stå på gräsmattor? (26.4.2008 00:41:33)

Mama-B - - 79.133.31.174

Ditt svar på kommentaren:
Jag vill inte prata om det!

mycket underhållande läsning ! Mer sånt ! (25.4.2008 23:12:37)

:) - - 79.133.16.147

Ditt svar på kommentaren:
Sällan man har såna dar bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar