måndag 10 januari 2011

3.5.2008 10:34:28 Formtopp

Igår var ännu en sån där dag då jag knappt hann hem innan jag måste åka, dom verkar komma oftare just nu. Först jobbade jag över med min söta sekreterare Ove, Ia blev inte alls svartsjuk. Sen åkte jag iväg till en rörmokeriaffär där det stod en Pettson figur och diskuterade kopplingar med mej en halvtimme. När det var klart åkte jag till butiken och köpte hälften, men glömde russin till min nya mjöd sats och sen åkte jag hem. Väl hemma hann jag packa fotbollsväskan och slänga i mej en portion "Ia special" innan jag måste susa till Vikingavallen.

Min vana trogen formtoppade jag i helt fel läge och var som bäst dan före match. Andra gånger jag brukar toppa är hela feberuari och sista seriematchen i oktober, men idag alltså dan före match. Det mesta tyder på att jag är sopdålig i dagens drabbning. En av orsakerna till att jag fick härja fritt igår var förstås att det oerhört skickliga försvars triumviratet Pålviander, Krisse och...Smeden var borta.

Innan jag gick i säng hällde jag upp det mesta av min  andra mjödsats på flaska och pluppade i lite russin. När sedan mina ögon började klippa redan kl.22:30 tyckte jag att jag blika gärna kunde gå och lägga mej. När jag så klev upp i morse klockan 10 hade jag 11 timmar sömn bakom mej, kanonkul! Fyra toasts.



Andras kommentarer

Vad pluppade du i mjöden???? Du glömde ju köpa russin!!! (3.5.2008 20:20:07)

Susy - - 79.133.30.74

Ditt svar på kommentaren:
Jag hittade i skåpet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar