måndag 10 januari 2011

14.4.2008 18:59:22 En vanlig måndag

Första dagen på "veckan utan anställda" då halva arbetsstyrkan är på adr-kurs (eller var det adhd?). Vi började med den lilla stadsrundan och avslutade vid sparhallens fd återvinningsstation. Det är fantastiskt vad en station kan smutsa ner på några år men det verkar som att det ändå bara är hälften av en konsumentansvarsstation (kunde det inte heta nåt kort som "sophus" eller så?). De nya stationerna har bara varit på plats några månader och redan ser det hemskt ut! Efter städandet körde vi till kontoret för att hämta frukt och då passade Sofie på att smyga på oss en massa oönskat ansvar. Som tur är var vi beredda och kunde tjusigt glida ur knipan. Tråkigt nog lyckades jag sätta arbetsledaren i klistret genom att undslippa mej något om att han är duktig på datorer vilket visade sej att han inte alls ville vara och så fort han dyker upp kommer jag kokas i olja och köras till Ekokem. Innan vi fick åka på lunch måste jag leta upp mina barn och ta de med mej på jobb någon timme, detta gick bättre än man kunde tro då jag köpt bullar.

När jag återlämnat barnen åkte jag in till radion och sände två timmar. Jag hade reagge dag idag och spelade två Bob Marley, en Guv`nor Andy och en låt med The Clash (de var influerade av reagge). Nu har vi just ätit chili con carne och ikväll hoppas jag äntligen kunna förvälla kålblad.


Andras kommentarer

doppas i olja e nog för mycke för dig.....tänkt doppa dig tjära o rulla dig i fjädrar från lilla holmen och sedan ta kontakt med en konservator och fått dig uppstoppad och auktionera ut dig på ebay som struhio camelus....mvh med a-d h-d tillstånd : ) (17.4.2008 21:28:57)

- - 79.133.31.154

Ditt svar på kommentaren:
Jag tror jag håller mej undan ett tag.

Kom ihåg att ta upp köttfärsen ur frysen nu då så du inte kan skylla på det sen också! (14.4.2008 21:00:28)

Susy - - 79.133.30.74

Ditt svar på kommentaren:
Fixat, men det blev alldeles för liten sats!

Köp färdiga dolmar du och under tiden du värmer dom så leker du med lilla O och hans bilar! Parker parker.. så åker dom in i garaget./IL (14.4.2008 19:55:06)

- - 79.133.23.174

Ditt svar på kommentaren:
Nix det blev riktiga och vi har lekt med bilar också! Fast han bara bråkar med mej hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar