måndag 10 januari 2011

15.5.2008 20:02:42 Drakjakt

Jobbet har flytit fram i lugn takt och det finns inte mycket att rapportera. Utanför tvätten träffade jag en gammal klasskamrat från förr och vi växliade några ord. Jag blev bjuden på födelsedags kalas den 29 maj tror jag vilket skulle passa bra då jag missat mitt årliga besök med cirka tre år.

På väg hem åkte jag via ett drakbo för att stjäla en säng, då draken ifråga inte var hemma tog jag sängen, kissade i rabatten och for igen.



Andras kommentarer

*s* nåt kalas kan ja inte lova, men kaffe finns somsagt gott om ;) föresten om du vill ha en helkväll så kommer du på kaffe på eftermiddan och hänger med och hejjar fotboll sen ..vi har match (läs barnen) i saltvik kl.18 den kvällen så om du vill hejja på ålands bästa målvakt och tuffaste fotbollstjejen så spelar de i saltvik då :) /Mia (17.5.2008 20:01:31)

- - 79.133.31.211

Ditt svar på kommentaren:
Det låter sannerligen som en helkväll!

Mäh!! Kissade i min rabatt?!?!? Hrmpf... F´rresten har jag ju ingen rabatt *S* Hoppas sängen passar er och må den nya sängägaren sussa sött i den :) (15.5.2008 20:15:30)

Spraket - - 194.110.180.142

Ditt svar på kommentaren:
Hmm... ingen rabatt??? Vems var det då jag kissade i?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar