måndag 10 januari 2011

17.4.2008 21:48:43 En liten blogg innan Che-Eve

Har just återvänt från träningen med en svårt trampad hand och grus i kalsongerna, planen var så dålig så bollen studsade runt och upp på knäna hela tiden. Alla klagade fast jag märkte ingen skillnad.

Imorgon skall jag gå på tankbilskurs. Den hålls på yrkes och någon tyckte att den var bra i jobbet. Tipp topp!


Andras kommentarer

Jag har för mej att man ska ha fötterna på marken när man sparkar fotboll...inte händer och rumpor...men vad vet väl jag?? (18.4.2008 18:36:29)

Susy - - 79.133.30.74

Ditt svar på kommentaren:
Nej precis, vad vet väl du?

Faktiskt måste jag hålla med Thias blogg i Boutros blogg här. Eller vad man nu ska kalla det. Jag var övertygad om att mitt beteende på den rullande bollen som inte alls borde rullat då jag skulle avlossa min kanon skulle bli förstasidesstoff denna dag. Nåväl, det är med glädje jag ser att det oxå finns annat att skriva om! Bevisar mitt utbrott på vindens påverkan på min uppställda boll igår att jag kanske ändå borde ringa dendär psykologen jag tidigare nämnt? Jag menar, det var ju ändå bara en rullande boll, och det borde kanske inte behöva leda till en vilopuls på 200 och en krampaktig känsla i bröstet? Mitt liv känns som ett enda stort frågetecken just nu... SAAA***AAAN!!! (18.4.2008 13:54:37)

Krisse - - 79.133.3.157

Ditt svar på kommentaren:
Hmmm... Jag trodde du hade en sån där röd "batman telefon" som gick direkt till psykologen? Du borde i annat fall skaffa en bums!

Du glömde att tillägga "Jag sparkade Thias på 5-6 olika ställen på fötterna och benen tills han lärde sig att hoppa. Gud så roligt det var! Plus att Krisse B fick sit obligatoriska fall av alfabetets alla bokstäver". Kanske jag skulle börja blogga inne i din blogg? spoooky! Hej hopp (18.4.2008 10:14:09)

Thias - - 82.199.174.196

Ditt svar på kommentaren:
Ja du lärde dej hoppa ganska snabbt må jag säga och det var länge sen Krisse var dampigare än så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar